مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-07اقتصادي

صندوق های قرض الحسنه مردم یار ایجاد می شوند


تفاهم نامه همکاری میان معاونت تعاون وزارت کار و سازمان بسیج سازندگی با هدف توسعه اشتغال روستایی و ایجاد صندوقهای قرض الحسنه مردم یار به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجعفر کبیری در مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: رویکرد بخش تعاون در دو سال اخیر حمایت ویژه از تشکیل و توسعه تعاونی های اشتغالزا با محوریت جوانان و زنان بوده و امروز در گام نخست تفاهم نامه ای را با سازمان بسیج سازندگی با هدف شناسایی افراد مستعد تشکیل تعاونی به امضا رساندیم تا حمایت های مالی و ارائه تسهیلات با نرخ ترجیحی و صدور ضمانت نامه تا سقف یک میلیارد تومان بدون وثیقه و مشاوره های حقوقی و کسب و کار را در اختیارشان بگذاریم و تشکیل این تعاونی ها در قالب کمیته ای مشترک را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که اقتصاد ایران از بیماری رکود تورمی رنج می برد حمایت سیاست گذاران از بنگاه های کوچک از جمله تعاونی ها می تواند بخشی از آثار منفی را برطرف کند.

معاون وزیر کار تاکید کرد: اگر بتوانیم بستر مناسبی در این خصوص فراهم کنیم و سرمایه های خرد مردمی را به سمت تعاونی های تولیدی و توزیعی و خدماتی هدایت کنیم قطعا جذابیت بازارهای اغواگرانه ارز و طلا از بین خواهد رفت و کاهش منابع ریالی مردم را شاهد نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های قرض الحسنه مردم یار ایجاد می شوند

صندوق های قرض الحسنه مردم یار ایجاد می شوند