مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-07سياسي

استان قم در تگنای ایجاد شهر جدید و مقابله با گرد و غبار


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در حالی که استان قم ظرفت جمعیت کنونی را براساس مساحت ندارد برخی به فکر ایجاد شهر جدید برای این شهر و آغاز دوباره مهاجرت ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی ظهر امروز در کارگروه مدیریت گرد وغبار قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با تاکید براینکه استان قم در حال حاضر توانایی جذب جمعیت جدید را ندارد، اظهار کرد: استان قم دارای ظرفیت محدودی است که این مساحت پاسخگوی نیاز جمعیت استان قم نیست.

وی با اشاره به ایجاد شهر جدید برای افزوده شدن به مجموعه استان قم گفت: درحالی که توان محیطی قم پاسخگوی جمعیت حاضر نیست برخی به دنبال ایجاد شهر جدید و آغاز مجدد فرآیند مهاجرت به این استان هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با عنوان اینکه توسعه صنعتی در سال های گذشته وضعیت زیست محیطی را به خطر انداخته است، تصریح کرد: نباید توسعه را به معنای نابودی محیط زیست دانست اما در این راستا به افرادی که دارای ایده و صاحب فکر هستند نیاز داریم و باید از تجربه های موفق کشورهای پیشرفته بهره برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به پدیده گرد و غبار در قم اشاره و بیان کرد: براساس تحقیقات انجام شده 18 استان در سطح کشور با پدیده گرد و غبار دست به گریبان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قم در تگنای ایجاد شهر جدید و مقابله با گرد و غبار

استان قم در تگنای ایجاد شهر جدید و مقابله با گرد و غبار