مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-07سياسي

هیچ کاری در اسلامی شدن علوم انسانی در دانشگاه ها نشده است


نماینده مرم خرم آبادو چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه اسلامی شدن دانشگاه ها در حوزه علوم انسانی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از خانه ملت، مهرداد ویسکرمی یکی از اولویت های مهم حوزه آموزش عالی را موضوع اسلامی شدن دانشگاه ها برشمرد و اظهار کرد: در زمینه اسلامی شدن دانشگاه ها در حوزه علوم انسانی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است، تقریبا هیچ اقدامی مهمی صورت نگرفته است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، انسانی شدن علوم خود موضوعی است که باید به مباحث نظری آن پرداخت، ادامه داد: در مبانی نظری علوم انسانی، نیاز به یک بازنگری و رجوع جدی به قرآن و عترت داریم در حالیکه متأسفانه امروز بیشتر علوم غربی به دانشجویان دیکته می‎شود.

توسعه رشته های بین رشته ای دانشجویان را از تک بُعدی بودن خارج می کند وی با یادآوری اینکه خودآگاهی در تعلیم و تربیت در رشته های بین رشته ای نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: با توسعه رشته های بین رشته ای دانش اندوزان از تک بُعدی بودن خارج می شوند.

ویسکرمی، موضوع بعدی مورد اهمیت در حوزه آموزش عالی را توجه به فلسفه علم دانست و گفت: این مسئله می تواند به دانشجویان بسیار کمک کند تا دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کاری در اسلامی شدن علوم انسانی در دانشگاه ها نشده است

هیچ کاری در اسلامی شدن علوم انسانی در دانشگاه ها نشده است