مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-07اقتصادي

ایران به دنبال تبدیل شدن به قدرت جدید خودروسازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این نشریه اندونزیایی در این خصوص نوشت: تحریم آمریکا و هم پیمانان آن علیه ایران چندان نتوانست بر صنعت خودروسازی ایران تاثیر منفی بگذارد، - نشریه آوتو تکنو سیندو نیوز در گزارشی پیرامون صنعت خودروسازی در ایران نوشت: ایران در شرایطی که تحت فشار شدید آمریکا قرار دارد، با الگو قرار دادن چین، به دنبال تبدیل شدن به یک قدرت جدید خودروسازی در جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این نشریه اندونزیایی در این خصوص نوشت: تحریم آمریکا و هم پیمانان آن علیه ایران چندان نتوانست بر صنعت خودروسازی ایران تاثیر منفی بگذارد، چرا که تولید خودرو های سدان در ایران نه تنها کاهش نیافت بلکه طی سال های اخیر حتی حدود 20 درصد افزایش داشته است.

این گزارش اعلام اینکه بعد از صنایع نفت و گاز، خودروسازی سومین صنعت فعال در این کشور است افزود: جمهوری اسلامی ایران به واسطه بخش های مختلف صنعتی خود به ویژه صنعت خودرو سازی به تدریج می رود تا به یک کشور ثروتمند نبدیل شود.

در ادامه این گزارش آمده است: به گفته مسوولان شرکت ایران خودرو ی ایران (IKCO)، این گروه تجاری به رعم شرایط تحریمی موفق شد با افزایش 7 درصدی تولید سهم بازار خود را به 54 درصد برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال تبدیل شدن به قدرت جدید خودروسازی است

ایران به دنبال تبدیل شدن به قدرت جدید خودروسازی است