مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-07حوادث

مرگ 3 جوان به سبک بازی نهنگ آبی تکذیب شد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران ، مرگ 3 جوان به سبک بازی نهنگ آبی در دریا را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ سید جعفر ساداتی افزود: حوالی ساعت 15 روز یکشنبه 16 شهریورماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع غرق شدگی در خیابان معلم - ساحل 14 در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مامورن با حضور در محل حادثه دریافتند، تعداد 4 جوان اهل و ساکن شهرستان‌های اصفهان، ایذه خوزستان و اردبیل حین شنا در منطقه ممنوعه شنا غرق شدند که با حضور به موقع ناجیان غریق، دو نفر از آنان از آب بیرون کشیده شده و دو نفر دیگر به علت خفگی در دریا غرق شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: با انتقال دو مصدوم این حادثه به مرکز درمانی یکی از آنان نیز به علت شدت مصدومیت در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ ساداتی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر قصد خودکشی این افراد به سبک بازی نهنگ آبی در دریا این خبر را تکذیب کرد و افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده و تحقیقات از یکی از نجات یافتگان این حادثه، این چهار جوان که در یک بازی اینترنتی به نام قهرمانان موبایلی به صورت مجازی با یکدیگر آشنا شده بودند، برای تفریح به شهرستان محمودآباد سفر کردند که حین شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 3 جوان به سبک بازی نهنگ آبی تکذیب شد

مرگ 3 جوان به سبک بازی نهنگ آبی تکذیب شد