مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-07سياسي

شهدای انقلاب اسلامی فریاد آزادی خواهی سر دادند


مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگرا شهرستان های تهران گفت:راه امام و شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس، همان راه امام حسین (ع) است و شهدای ما همگی درس گرفته از مکتب ایشان هستند.

- مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگرا شهرستان های تهران گفت:راه امام و شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس، همان راه امام حسین (ع) است و شهدای ما همگی درس گرفته از مکتب ایشان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی امروز دوشنبه 17 شهریور در آیین عطر افشانی و گلباران مزار شهدای هفده شهریور که در بهشت زهرا (س) برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب و شهدای مظلوم جمعه خونین، بیان کرد: شهدای دوران انقلاب اسلامی با تبعیت از امام راحل در مقابل ظلم ایستادگی کردند و فریاد آزادی خواهی سردادند و نهایتا در همین راه نیز به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگرا شهرستان های تهران با یادآوری کشتار بی رحمانه رژیم در جمعه خونین در شهریور سال 57 افزود: نهضت امام (ره) با شهادت جوان های مومن و انقلابی به ثمر نشست و امروز وقتی به مزار این شهدا نگاه می کنیم، بارزترین موضوعی که به چشم می خورد، سن این شهدا است که اکثر آنها در دوران اوج جوانی خود بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای انقلاب اسلامی فریاد آزادی خواهی سر دادند

شهدای انقلاب اسلامی فریاد آزادی خواهی سر دادند