مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-07سياسي

رونمایی از رکورد گینس «الهام اصغری» شناگر ایرانی


با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از مدرک رسمی گینس الهام اصغری شناگر ایرانی که در چابهار رکورد زد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین ، اصغری برای ثبت این رکورد با یک دست بسته در مدت زمان چهار ساعت و پنجاه و نه دقیقه، 10 کیلومتر آن هم در آب‌های پرتلاطم سواحل چابهار شنا کرد و برای ایران افتخاری بزرگ آفرید.

در طی ثبت این رکورد سازمان منطقه آزاد چابهار حامی این قهرمان ایرانی بود و با حمایت این سازمان فیلم مستند شناگر و فیلم سینمایی اورکا با موضوع زندگی این شناگر زن تولید شد.

مدرک رسمی این رکورد بعد از چند ماه تاخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، به ایران ارسال و در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی رونمایی شد.

در این مراسم رونمایی مرتضی بانک مشاور رییس جمهور، عبدالرحیم کردی مدیرعامل، چاکرزهی معاون فرهنگی و گردشگری و یوسفی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی تهیه کنندگان مستند شناگر، سحر مصیبی کارگردان فیلم اورکا و سمیرا علایی مدیر تولید این دو فیلم و همچنین الهام اصغری حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از رکورد گینس «الهام اصغری» شناگر ایرانی

رونمایی از رکورد گینس «الهام اصغری» شناگر ایرانی