مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-07اجتماعي

طرح «مهر تحصیلی» در 5 شهرستان مازندران اجرا می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح مهر تحصیلی و توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در پنج شهرستان استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی عصر دوشنبه در اجرای طرح مهر تحصیلی در بهشهر اظهار کرد: یکی از اقداماتی که اوقاف در قالب طرح های مختلف انجام می دهد طرح مهر تحصیلی است که امسال این طرح در 5 شهرستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته این طرح فقط در بهشهر اجرا می شد، افزود: امسال با احصاء، پیگیری ها و درآمدزا کردن موقوفات این طرح در شهرهای آمل، لاریجان، قائمشهر و… انجام و در مجموع بیش از 700 بسته آموزشی در قالب طرح مهر تحصیلی به دانش آموزان کم برخوردار مازندران اهدا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: طرح مهر تحصیلی امری است که واقفین بزرگ در ایام شروع تحصیلات برای تحصیل نیت کردند، در واقع از همه بهره هایی که جامعه از آن می برد روح آن واقف نیز فیض می برد.

حیدری با بیان اینکه استان مازندران این افتخار را دارد که نیت های مختلفی از جمله در بحث تحصیلات موقوفه دارد، افزود: چندی پیش هجمه های زیادی را بر مجموعه اوقاف و نهادها انقلابی وارد کردند اما می بینید که عوائد موقوفات در راه امور خیریه و نیازهای روز جامعه مصرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «مهر تحصیلی» در 5 شهرستان مازندران اجرا می شود

طرح «مهر تحصیلی» در 5 شهرستان مازندران اجرا می شود