مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-07اقتصادي

خصوصی سازی تجربه موفقی نبود/طلب تعاونی ها از محل واگذاری ها پرداخت شود


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اولویت واگذاری های دولتی را با بخش تعاون دانست و گفت: بخش تعاون از محل فروش و واگذاری ها طبق قانون طلبکار است و حق سهم تعاونی ها از این محل باید پرداخت شود.

- وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اولویت واگذاری های دولتی را با بخش تعاون دانست و گفت: بخش تعاون از محل فروش و واگذاری ها طبق قانون طلبکار است و حق سهم تعاونی ها از این محل باید پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در مراسم امضای چهار تفاهم نامه همکاری به منظور تقویت و حمایت از بخش تعاون کشور، اظهار کرد: اقتصاد تعاونی اقتصاد مشارکت جویانه و مردمی است و تعاونی ها نظام بنگاهداری به شمار نمی روند بلکه یک تفکر و اندیشه اند که با مشارکت بیشتر مردم در امور اقتصادی می توانند بسیاری ازفعالیتها را سامان بدهند؛ از این رو مداخله دولتی باید فقط در اموری صورت گیرد که امکان حضور فعالیتهای تعاونی یا خصوصی نباشد.

وی ادامه داد: تعاونی ها در دوران دفاع مقدس حضور موثری در عرصه تامین نیازمندیهای مردم نشان دادند و امروز در عرصه جنگ اقتصادی و در شرایطی که نظام سلطه علیه مردم ایران عمل می کند می توانند به خوبی نقش آفرین باشند.

شریعتمداری شبکه تعاون را یکی از مطمئن ترین و بهترین شبکه های توزیع دانست و گفت: علیرغم آنکه حضور تعاونی ها در نظام توزیع می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی تجربه موفقی نبود/طلب تعاونی ها از محل واگذاری ها پرداخت شود

خصوصی سازی تجربه موفقی نبود/طلب تعاونی ها از محل واگذاری ها پرداخت شود