مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-07سياسي

استان مرکزی بیش از 1400 شهید ارتشی دارد


ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی گفت:ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی بیش از 1400 شهید ارتشی تقدیم انقلاب اسلامی کرده که بیش از 35 شهید از شهدای شاخص کشوری هستند.

- ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی گفت:ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی بیش از 1400 شهید ارتشی تقدیم انقلاب اسلامی کرده که بیش از 35 شهید از شهدای شاخص کشوری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ قاسم جلیلوندکه در نشست تخصصی با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: مهمترین هدفی که هر ساله در هفته گرامیداشت دفاع مقدس دنبال می شود این است که به نسل جوان جامعه رشادت ها و مجاهدت های غیور مردان و رزمندگان را نشان دهیم اما امسال به جهت گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس این کار اهمیت ویژه ای دارد.

وی با بیان این موضوع که یکی از تاثیرگذارترین اقداماتی که در طی این سالها توانسته برای نسل جوان دیده شود بازخوانی و بیان خاطرات جبهه ها است گفت: از شیرینی ها و درس های بسیاری برخوردار می باشد و برای نسل جوان شنیدنی است.

اندیشه دفاع مقدس برگرفته از اندیشه عاشورا و قیام امام حسین(ع) بود و لذا در بیان خاطرات این موضوع همواره به آن توجه شود که اقدامات انجام شده در دفاع مقدس برگرفته از حماسه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی بیش از 1400 شهید ارتشی دارد

استان مرکزی بیش از 1400 شهید ارتشی دارد