مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-07سياسي

نیروهای مرزی همه در صحت و سلامت هستند


رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا با بیان اینکه نیروهای مرزی همه در صحت و سلامت هستند،گفت: از زمان شروع بیماری کرونا، این اداره با 12 هزار از کارکنان بهداشت و درمان در 28 بیمارستان ثابت، -  5 بیمارستان سیار، 211 نقاهتگاه داخل و خارج از پادگان و 811 نقطه ایستگاه غربالگری خدمات رسانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، امیر سرتیپ دوم بهزاد مؤذنی در تشریح برنامه های اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، نشان داد فدای ملت و نشانه بارز اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم (بخشی از آیه 29 سوره مبارکه فتح) است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران و اداره کل بهداشت و درمان نزاجا در تمام اتفاقات چند سال اخیر مثل زلزله سر پل ذهاب و سیلی که سال گذشته اتفاق افتاد، در خط اول امداد رسانی به آحاد مردم شریف ایران بوده است.

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: از زمان شروع بیماری کرونا، این اداره با 12 هزار از کارکنان بهداشت و درمان در 28 بیمارستان ثابت، 5 بیمارستان سیار، 211 نقاهتگاه داخل و خارج از پادگان و 811 نقطه ایستگاه غربالگری خدمات رسانی کرد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم علاوه بر خدمات رسانی به آحاد مردم، از شیوع بیماری در پادگان های مان جلوگیری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مرزی همه در صحت و سلامت هستند

نیروهای مرزی همه در صحت و سلامت هستند