مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-07اقتصادي

بازیافت پسماند ساختمانی روزانه به عدد 11هزار تن خواهد رسید


معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با کلنگ زنی سومین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی؛ میزان بازیافت پسماند ساختمانی روزانه به عدد 11 هزارتن خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ زهرا صدراعظم طرح کاپ را از اقدامات زیرساختی شهرداری تهران دانست و با اشاره به طرح کاپ و اینکه این طرح از طرح های زیرساختی و مهم شهرداری تهران است گفت: در دو سال اخیر مطالعات این طرح انجام شده و تا آبان ماه امسال مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که طرح کاپ برشی از طرح جامع است که مدیریت پسماند در تهران آن را با جدیت دنبال می کند افزود: تفکیک و بازیافت و افزایش ظرفیت بازیافت پسماندهای ساختمانی و تبدیل به شن و ماسه از اقدامات خوبی است که در حال انجام است البته همه این موارد نیازمند مشارکت جدی شهروندان است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این مطلب که امروز شهر تهران به شدت آزرده از کودکان کار و زباله گردی است گفت: امیدوارم با انجام این کارهای اصولی، چنین صحنه هایی را از شهر حذف کنیم.

وی ادامه داد: امروز یکی از مواردی که شهر را اذیت می کند پسماند خشکی است که قابل بازیافت نیست.

اگر تنها در یک بازه یک ماهه مسیل ها و جوی ها را لایروبی نکنند حجم زیادی از این زباله ها جمع خواهد شد و در این مسیل ها باقی می مانند لذا باید تولید کنندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیافت پسماند ساختمانی روزانه به عدد 11هزار تن خواهد رسید

بازیافت پسماند ساختمانی روزانه به عدد 11هزار تن خواهد رسید