مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 14:402020-09-07سياسي

محکومیت جسارت به قرآن و پیامبر(ص) در مراسم گرامیداشت 17 شهریور


به دنبال جسارت به ساحت قرآن کریم و اقدام موهن علیه پیامبر اکرم (ص) رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم گرامیداشت شهدای 17 شهریورماه این اقدامات را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعدازظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای 17 شهریور در میدان شهدا که با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: 42 سال پیش آسفالت های این خیابان ها با خون شهدای 17 شهریورماه رنگین شد؛ آن خون های مطهر بود که انقلاب اسلامی را به ثمره رساند و امروزه در تمام جهان پیام انقلاب اسلامی به گوش می رسد.

وی افزود: بعد از 42 سال آمده ایم که با شهدا تجدید پیمان کنیم و وظیفه اخلاقی و دینی خود می دانستیم که در جمع صاحبان انقلاب یعنی مردم این مراسم با شکوه را برگزار کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: این روزها در شرایطی این مراسم را برگزار می کنیم که در کشورهای اروپایی به مقدسات مسلمانان و پیامبر اسلام(ص) اهانت شده است؛ به دنبال جسارت به ساحت قرآن کریم و اقدام موهن علیه پیامبر اکرم (ص) این اقدامات را در مراسم 17 شهریورماه محکوم می کنیم.

حجت الاسلام محمودی با تأکید بر حوادث انجام گرفته در فرانسه ابراز کرد: همه این نقشه ها را دشمنان قسم خورده اسلام طراحی کرده اند تا مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت جسارت به قرآن و پیامبر(ص) در مراسم گرامیداشت 17 شهریور

محکومیت جسارت به قرآن و پیامبر(ص) در مراسم گرامیداشت 17 شهریور