مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 14:552020-09-07سياسي

مسابقه خاطره نویسی«ثبت چهل مکان، چهل خاطره، چهل رویداد» در خرمشهر


رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خرمشهر گفت: مسابقه خاطره نویسی «ثبت چهل مکان، چهل خاطره، چهل رویداد» باهدف ثبت ملی میراث ناملوس این خاطرات برگزار می شود.

- خرمشهر- رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خرمشهر گفت: مسابقه خاطره نویسی ثبت چهل مکان، چهل خاطره، چهل رویداد باهدف ثبت ملی میراث ناملوس این خاطرات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد پاک گوهر ظهر امروز در جلسه کمیسیون بانوان که در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: خاطرات هر جامعه ای بخشی از میراث ناملموس آن سرزمین است و ثبت ملی میراث فرهنگی و باز آفرینی رشادت ها و دلاوری های هر جامعه می تواند زمینه ایجاد غرور و هویت بخشی به نسل حال و آینده را فراهم کند که بر همین اساس اداره میراث فرهنگی، گردشگری خرمشهر با همکاری شهروند مقیم و غیر مقیم خرمشهری خاطراتی را که در هر گوشه خرمشهر در دهه های گذشته دارند، جمع آوری می کند.

وی افزود: هدف از انجام این رویداد ثبت ملی، بازآفرینی و احیای خاطرات ارزشمند ارائه شده به صورت نصب تابلوی معرفی و راکت یا مولاژ در محل اتفاق افتادن آنها به عنوان مکان رویداد و نیز چاپ خاطرات به صورت کتاب خاطرات رویدادهای خرمشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه خاطره نویسی«ثبت چهل مکان، چهل خاطره، چهل رویداد» در خرمشهر

مسابقه خاطره نویسی«ثبت چهل مکان، چهل خاطره، چهل رویداد» در خرمشهر