مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-07بين الملل

نشست نمایندگان دائمی اتحادیه عرب در قاهره آغاز به کار کرد


نشست نمایندگان دائمی اتحادیه عرب در قاهره آغاز به کار کرد و فلسطین درخواست داده که موضوع الزام امارات به انصراف از سازش با رژیم صهیونیستی در آن مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکصد و پنجاه و چهارمین نشست شورای اتحادیه عرب  در سطح نمایندگان دائمی امروز دوشنبه در مقر دبیرخانه عمومی این اتحادیه در قاهره پایتخت مصر آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، در این نشست مقدمات و آمادگی های لازم برای نشست پس فردای وزیران خارجه اتحادیه عرب فراهم می شود.

نمایندگان دائمی مواردی را در دستور کار این نشست شورا قرار داده اند که مهمترین آنها تحولات فلسطین ، تحولات در لیبی و تحولات سیاسی در عرصه کشورهای عربی است.

این دستور جلسه همچنین شامل درخواست فلسطین برای بحث در مورد اعلامیه سه جانبه آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی در خصوص عادی سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی و پیامدهای آن بر مسئله فلسطین است.

نمایندگان دائمی اتحادیه عرب همچنین قرار است درباره آنچه دخالت ایران و ترکیه در امور کشورهای عربی خواندند و همچنین تجاوز مکرر ترکیه به خاک سوریه، امنیت دریانوردی و همبستگی با و راهبرد عربی برای مبارزه با همه اشکال خشونت علیه آوارگان و پناهندگان گفت وگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نمایندگان دائمی اتحادیه عرب در قاهره آغاز به کار کرد

نشست نمایندگان دائمی اتحادیه عرب در قاهره آغاز به کار کرد