مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 15:402020-09-07اقتصادي

نابودی محیط زیست ایران در ازای 40 هزار تومانِ چینی!


سازمان حفاظت محیط زیست در فارس چراغ سبز را برای معدنکاوان روشن کرد تا آنها با استخراج سنگ های چینی، به گمان خویش، راه توسعه شهر را از وسط منطقه حفاظت شده بهرام گور بگذرانند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ زهرا کشوری، خبرنگار محیط زیست، در یک رشته توییت در حساب کاربری خود نوشت: قیمت هر تن سنگ چینی منطقه حفاظت شده بهرام گور 40 هزار تومان است.

سنگهای خام در کشتی های چینی در سواحل ایران فراوری و با قیمت گزاف در دبی به اروپایی ها فروخته می شود.

بهانه مسئولان برای معدونکاوی در زیستگاه گور ایرانی توسعه است.

آیا با تنی 40 هزارتومان، نی ریز فارس توسعه یافت؟ هر کجای بهرام گور که دست می گذاری درد می کند! معدنکاوان تیشه به ریشه اش زده اند! سنگ های چینی بلای جان تنها زیستگاه گورخر ایرانی شده اند! این توافق سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که راه را برای معدنکاوان به مناطق حفاظت شده باز کرد.

سازمان حفاظت محیط زیست در فارس نیز بین توسعه نی ریز و حفاظت از منطقه حفاظت شده بهرام گور اولی را انتخاب کرد! چراغ سبز را برای معدنکاوان روشن کرد تا آنها با استخراج سنگ های چینی، به گمان خویش، راه توسعه شهر را از وسط منطقه حفاظت شده بهرام گور بگذرانند! این مسیر با نقض قانون مصوب مجلس - که هرگونه توسعه و فعالیت های عمرانی را در مناطق چهارگانه و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی محیط زیست ایران در ازای 40 هزار تومانِ چینی!

نابودی محیط زیست ایران در ازای 40 هزار تومانِ چینی!