مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 16:202020-09-07سياسي

رییس عقیدتی سیاسی ارتش: دنبال کنندگان دوستی ایران و آمریکا خودشان را خسته نکنند


رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: به نظر من آمریکا استاد شیطان است و ملت ایران هیچ وقت با آمریکا دوست نخواهد شد؛ اهانت به اسلام و پیامبر اکرم(ص) کار شیطان بزرگ، - رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: به نظر من آمریکا استاد شیطان است و ملت ایران هیچ وقت با آمریکا دوست نخواهد شد؛ اهانت به اسلام و پیامبر اکرم(ص) کار شیطان بزرگ، آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کاری که شهدای 17 شهریور تهران انجام دادند، همان کاری بود که شهدای کربلا در دشت نینوا و برای امام حسین(ع) انجام داده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی عصر دوشنبه (17 شهریور) در مراسم بزرگداشت شهدای 17 شهریور در میدان شهداء (فضای مقابل شهرداری منطقه 12) که با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: حادثه 17 شهریور 57 یکی از اثرگذارترین حوادث و مبارزات انقلاب اسلامی بود، حادثه 17 شهریور مبارزه تَن بر تانک بود.

وی ادامه داد: رژیم طاغوت در تمامی راهپیمایی های مردمی چهره خشنی از خود نشان می داد اما خشونت آمیزین ترین برخورد را در 17 شهریور از خود به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس عقیدتی سیاسی ارتش: دنبال کنندگان دوستی ایران و آمریکا خودشان را خسته نکنند

رییس عقیدتی سیاسی ارتش: دنبال کنندگان دوستی ایران و آمریکا خودشان را خسته نکنند