مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 17:302020-09-07سياسي

تعیین تکلیف بیمارستان 515 تختخوابی جایگزین شهدای عشایر در هفته آینده


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف بیمارستان 515 تختخوابی جایگزین شهدای عشایر در هفته آینده خبر داد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف بیمارستان 515 تختخوابی جایگزین شهدای عشایر در هفته آینده خبر داد.

مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از پروژه های مورد نیاز استان که مدت زیادی بوده معطل شده بیمارستان جایگزین شهدای عشایر با 515 تختخواب است.

وی اضافه کرد: با ساخت این بیمارستان مشکل عمده فضای آموزشی و درمانی استان قابل حل است.

ویسکرمی ادامه داد: از این مجموعه بازدیدی داشتم و تاکنون چندین جلسه با مسئولین وزارت بهداشت و قرارگاه خاتم و استاندار لرستان برگزار کردیم اما متوجه شدیم این جلسات نتیجه ای نداشتند.

وی عنوان کرد: امروز به اتفاق دکتر نیکبخت رییس دانشگاه علومپزشکی لرستان با وزیر بهداشت دیدار کردیم؛ مشکل اصلی از این قرار است که قرارگاه خاتم الانبیاء که پیمانکار پروژه است می گوید که من با فهرست بهای قراردادی که بستم نمی توانم کار را تمام کنم چون همه چیز گران شده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی لرستان تمام مطالبات این قرارگاه را پرداخت کرده است و در این راستا با جان بابایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف بیمارستان 515 تختخوابی جایگزین شهدای عشایر در هفته آینده

تعیین تکلیف بیمارستان 515 تختخوابی جایگزین شهدای عشایر در هفته آینده