مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 18:102020-09-07سياسي

اختصاص 300 میلیارد تومان به طرح ها و پروژه های جهش تولید در ایلام


استاندار ایلام از اختصاص 300 میلیارد تومان به طرح ها و پروژه های جهش تولید در ایلام خبر داد و گفت: 150 میلیارد تومان نیز تسهیلات روستایی به استان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات سامانه گرمسیر استان ضمن ارائه گزارشی از دیدارهای انجام گرفته در تهران از سفر تعدادی اعضای 5 کمیسیون مجلس به ایلام خبر داد و گفت: حدود 8 الی 9 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کمیسیون های مختلف مجلس چون کمیسیون انرژی، امنیتی، اقتصادی، کشاورزی و صنایع به همراه نمایندگان استان در مجلس روز پنجشنبه به قصد بازدید از طرح ها و پروژه های مرزی استان به ویژه سامانه گرمسیری به ایلام سفر می کنند.

وی در ادامه خواستار مطالبه گری و بیان مشکلات توسط مسئولان ذی ربط در این فرصت شد و افزود: در این راستا مسئولان مربوطه طرح های مشکل دار در حوزه راه، کشاورزی، آب منطقه ای، آب فاضلاب شهری و روستایی و پروژه های امتداد مرزی مشخص کنند تا در سفر نمایندگان کمسیون های تخصصی مجلس برای تامین اعتبار معرفی شود.

وی سپس از اختصاص 150 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و مناطق محروم به استان خبر داد و گفت: در رایزنی های صورت گرفته با معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و سفر معاون این نهاد به استان و بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 میلیارد تومان به طرح ها و پروژه های جهش تولید در ایلام

اختصاص 300 میلیارد تومان به طرح ها و پروژه های جهش تولید در ایلام