مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 18:402020-09-07سياسي

لزوم توسعه آموزش و پرورش در فضای مجازی/ سبک آموزش تغییر کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر لزوم ورود خیرین و توسعه آموزش و پرورش در بستر فضای مجازی تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر لزوم ورود خیرین و توسعه آموزش و پرورش در بستر فضای مجازی تاکید کرد.

دکتر محمود ثمینی 17 شهریور در جلسه بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم که توسط حوزه امور بانوان و خانواده استانداری لرستان تشکیل شده بود بر ضرورت ورود خیرین به منظور توسعه آموزش در بستر فضای مجازی در این مناطق تأکید کرد و گفت: مراقبین سلامت، مدیران مدارس و همه مردم باید به موضوع سلامت دانش آموزان اهمیت دهند تا عملی متناقض با پروتکل های بهداشتی درزمینهٔ بازگشایی مدارس انجام نشود.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، آموزش وپرورش به عنوان مجری امر آموزش و متولی تربیت باید درراستای تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا عمل کرده و هر آموزشگاهی که پروتکل های بهداشتی را نقض کند بایدسریعا تعطیل شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه طبق قانون اساسی باید زمینه آموزش رایگان برای عموم مردم تاپایان تحصیلات متوسطه فراهم شود، گفت: باید تلاش کنیم که در لرستان به هر دلیلی دانش آموز بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه آموزش و پرورش در فضای مجازی/ سبک آموزش تغییر کند

لزوم توسعه آموزش و پرورش در فضای مجازی/ سبک آموزش تغییر کند