مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 18:402020-09-07اقتصادي

التماس بزرگترین تولیدکننده زرشک دنیا برای فروش محصولش


محصول بزرگترین تولیدکنندگان زرشک در دنیا و ایران به پای برداشت رسیده در حالیکه زرشک پارسالشان در انبارها خاک می خورد؛ حالا مانده اند در چه کنم روزگار و دست به التماس دلال و جهاد کشاورزی و تعاون روستایی - محصولی که به یاقوت سرخ در دنیا معروف است با وجود خواص هزار و یکی اش با قیمت ناچیز دست به دست می شود و مسئولان در حال یافتن مشتری در دقیقه 90 .

در گزارش پیشین خبرنگار ایسنا از وضعیت فروش زرشک های باد کرده بر دست زرشک کاران ، کشاورزان بر این نکته تاکید کردند که محصولشان در انبار مانده و حالا مانده اند با زرشک هایی که تا روزهای پیش رو باید بچینند چه کنند و آنان را کجا نگهداری کنند.

آنان اضافه کردند کشاورزان بسیار ضرر کرده اند و از مسئولان راه چاره می خواهند چرا که زرشک مانند محصولات دیگر نیست و هرچه بگذرد از کیفیتش کاسته می شود و خریدار نخواهد داشت؛ این در شرایطی است که قیمت زرشک به نصف رسیده است.

زرشک کاران از اینکه کشاورزان مجبورند زرشک خود را به دلالان با قیمت بسیار نازل بفروشند ابراز تاسف کردند و این کار را برای کشاورزی که دو سال برای محصول زمان گذاشته چیزی جز ناامیدی ندانسته اند.

آنان از اینکه محصول زرشک تاکنون خرید تضمینی نشده گلایه مندند و از جهاد کشاورزی خواسته اند با همکاری تمام ارگان ها ضعف های فروش و صادرات را برطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التماس بزرگترین تولیدکننده زرشک دنیا برای فروش محصولش

التماس بزرگترین تولیدکننده زرشک دنیا برای فروش محصولش