مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 18:452020-09-07اقتصادي

جذب سرمایه گذار در روستای گردشگری «ورکانه»/ احداث سفره خانه سنتی


معاون سرمایه گذاری و تامین منابع میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان جذب سرمایه گذار در روستای گردشگری «ورکانه» را گامی در راستای دستیابی به توسعه روستایی دانست.

- علیرضا قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان جذب سرمایه گذار را از عوامل تاثیرگذار بر رونق گردشگری روستای ورکانه دانست و اظهار کرد: توسعه گردشگری روستایی با ایجاد اشتغال و کاهش مهاجرت می تواند گامی اساسی در راستای تحقق اهداف پایدار استان است.

وی در خصوص پتانسیل بالای روستای ورکانه برای جذب گردشگر گفت: این روستا از جمله روستاهای هدف گردشگری استان همدان است که به دلیل جاذبه های طبیعی و تاریخی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به احداث سفره خانه سنتی مهرعلی کرد در روستای هدف گردشگری ورکانه افزود: این سفره خانه که قرار است با سرمایه گذاری 2 میلیارد تومانی به بهره برداری برسد می تواند عامل نگه داشتن گردشگران برای ساعت طولانی تر در روستا باشد.

وی گردشگری را یکی از عرصه های مهم در اقتصاد و دارای دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانست و تأکید کرد: ایجاد امنیت سرمایه گذاری، برنامه ریزی و ارائه مشوق در این صنعت به جذب گردشگر و پیشرفت در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار در روستای گردشگری «ورکانه»/ احداث سفره خانه سنتی

جذب سرمایه گذار در روستای گردشگری «ورکانه»/ احداث سفره خانه سنتی