مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 19:052020-09-07اقتصادي

جزییات واریز پاداش فرهنگیان بازنشسته/ 5 هزار و 400 میلیارد تومان پرداخت شد


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، جزییات پرداخت 5 هزار و 400 میلیارد تومان پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال 98 را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اتمام فرایند پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 98 اظهار کرد: در ابتدا برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان موظف بودیم از ماده 21 که مربوط به فروش اموال منقول و غیرمنقول از دارایی های آموزش وپرورش بود و تبصره 5 که تأمین منابع مالی از طریق اوراق را بود این پاداش ها را پرداخت کنیم.

وی افزود: ازآنجایی که معتقدیم مدارس آموزش وپرورش امانت جامعه و در دست آموزش وپرورش است و با توجه به اینکه عمده مدارس، کوچک مقیاس هستند باید برای تأمین مالی 5 هزار و 400 میلیارد تومان که برابر با پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال 98 بود؛ 30 درصد مدارس را در به فروش می رساندیم.

این مسئله شدنی نبود و اگر هم امکان فروش اموال آموزش وپرورش برای ما فراهم می شد این فرایند حداقل 3 تا 4 سال طول می کشید و بسیار زمان بر بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع ادامه داد: از همان ابتدای ابلاغ قانون بودجه، رایزنی هایی مبنی بر اینکه ماده 21 در آموزش وپرورش عملاً کاربردی ندارد، انجام شد و وزیرآموزش وپرورش نیز این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واریز پاداش فرهنگیان بازنشسته/ 5 هزار و 400 میلیارد تومان پرداخت شد

جزییات واریز پاداش فرهنگیان بازنشسته/ 5 هزار و 400 میلیارد تومان پرداخت شد