مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 19:152020-09-07اجتماعي

ابلاغ اعتبار 55 میلیارد تومانی برای تجهیزات کلاسی مناطق محروم


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از ابلاغ اعتبار 55 میلیارد تومانی برای تجهیزات کلاس های درس مناطق محروم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به برنامه ریزی های این سازمان برای ارتقای وضعیت فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: بیش از 55 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به تجهیزات کلاسی مدارس مناطق محروم در نظر گرفته شده است و به زودی به استان ها ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: این استان ها شامل استان های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی،  خراسان شمالی،  خوزستان،  سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان و هرمزگان می شود.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه سازمان نوسازی مدارس با توجه به مسؤولیت های خود در زمینه تجهیزات کلاسی و فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی اقدام می کند، گفت: تهیه تبلت و ابزارهایی این چنینی به عنوان تجهیزات هوشمندسازی بر عهده معاونت پشتیبانی وزارت متبوع است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تصریح کرد: قرار بر این است تا پروژه های در نظر گرفته شده برای سال تحصیلی جدید به طور متمرکز و با حضور رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش و جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اعتبار 55 میلیارد تومانی برای تجهیزات کلاسی مناطق محروم

ابلاغ اعتبار 55 میلیارد تومانی برای تجهیزات کلاسی مناطق محروم