مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 19:552020-09-07فرهنگي

آغاز به کار جشنواره خانه بهار 1400 در آستانه سده جدید هجری


معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: امسال به دلیل تقارن فعالیت‏ های استقبال از بهار با شروع آخرین سال از قرن 14 هجری شمسی، - ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: امسال به دلیل تقارن فعالیت‏ های استقبال از بهار با شروع آخرین سال از قرن 14 هجری شمسی، یعنی سال 1400، عنوان مشهد 1400 برای رویداد خانه بهار در نظر گرفته شده است.

صدرا یوسفی اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری ارتقای کیفی فعالیت های هنری از منظر محتوا و کیفیت است.

همچنین تقارن فعالیت های استقبال از بهار با شروع آخرین سال از قرن 14 هجری شمسی سبب شد اهداف محتوایی این رویداد به آینده و با تمرکز به ظرفیت های مشهد در نظر گرفته شود.

وی افزود: بهار امسال به یمن هم زمانی با اعیاد شعبانیه فرصت مغتنمی است برای افزایش شور و نشاط اجتماعی؛ در همین راستا و به منظور نیل به این هدف، چهارمین جشنواره هنرهای شهری خانه بهار مشهد 1400 مبتنی بر اهداف، مفاهیم و محورهای متنوع جهت استفاده از ظرفیت هنرمندان حوزه های متنوع برگزار می شود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ضمن اشاره به یادمان های شهری، دیوارنگاری، نمایش های خیابانی(موسیقی و جشن های آیینی) و گرافیک به عنوان چهار بخش اصلی این جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار جشنواره خانه بهار 1400 در آستانه سده جدید هجری

آغاز به کار جشنواره خانه بهار 1400 در آستانه سده جدید هجری