مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 02:002020-09-07فرهنگي

گزینه های مدیریت تئاتر حوزه هنری/ تأکید حوزه بر جوانگرایی مدیران


پس از تغییر مدیریت حوزه هنری حالا این روزها زمزمه هایی در ارتباط با تغییر مدیریت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری شنیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری یکی از مهم ترین مراکز تئاتری کشور به حساب می آید که طی سالیان هنرمندان بسیاری را تربیت و به جامعه هنری معرفی کرده است.

اکنون که پس از 10 سال مدیریت حوزه هنری تغییر کرده است، گمانه زنی های مختلفی نسبت به تغییرات در این سازمان هنری مطرح شده است که از جمله آن بخش تئاتر است که نزدیک به چهار سال کوروش زارعی مدیریت آن را برعهده دارد.

طی ده سال اخیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری توسط مرحوم دکتر کشن فلاح، دکتر رحمت امینی و کوروش زارعی مدیریت شده است و جشنواره تئاتر ماه، جشنواره تئاتر کودک ونوجوان و.

از اصلی ترین جشنواره های این مرکز به حساب می آید.

این روزها زمزمه هایی در رابطه با تغییر مدیر این مرکز در میان تئاتری ها شنیده می شود، چرا که این مرکز هم چون مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد از اهمیت بالایی برای هنرمندان برخوردار است.

در این گزارش به گزینه های احتمالی مدیریت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری می پردازیم:   دکتر مهرداد رایانی مخصوص مهرداد رایانی مخصوص از هنرمندان فعال تئاتر انقلاب و دفاع مقدس است که این روزها به عنوان مدیر انتشارات نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های مدیریت تئاتر حوزه هنری/ تأکید حوزه بر جوانگرایی مدیران

گزینه های مدیریت تئاتر حوزه هنری/ تأکید حوزه بر جوانگرایی مدیران