مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 02:052020-09-07پزشكي

احتمال مرگ و میر و عوارض شدید ناشی از کووید 19 در افراد معتاد زیاد است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: افرادی که اعتیاد دارند احتمال مرگ و میر و عوارض شدید ناشی از ابتلا به کووید 19 در آنها زیاد است که نمونه آن را در استان داشته ایم.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: افرادی که اعتیاد دارند احتمال مرگ و میر و عوارض شدید ناشی از ابتلا به کووید 19 در آنها زیاد است که نمونه آن را در استان داشته ایم.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، درباره مقاله چاپ شده توسط یکی از اعضای دانشگاه علوم پزشکی بم با موضوع ارتباط تریاک با کرونا، گفت: این مقاله ارزش علمی ندارد و مقاله تحت عنوان نامه به سردبیر یک روزنامه داده شده و در این خصوص هیچ پژوهش علمی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: هجمه های زیادی علیه این مقاله بوده و اگر به سابقه علمی نویسندگان این مقاله توجه کنید در می یابید درجه علمی آنها پایین بوده و مطالب این مقاله به هیچ وجه مورد تایید نیست.

احمدی طباطبایی در مورد ارتباط کرونا و تریاک به ایسنا گفت: افرادی که اعتیاد دارند احتمال مرگ و میر و عوارض شدید ناشی از ابتلا به کووید 19 در آنها زیاد است که نمونه آن را در استان داشته ایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در باره اینکه چرا استان کرمان از وضعیت قرمز کرونایی خارج نمی شود؟ عنوان کرد: هنوز تعداد موارد بستری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال مرگ و میر و عوارض شدید ناشی از کووید 19 در افراد معتاد زیاد است

احتمال مرگ و میر و عوارض شدید ناشی از کووید 19 در افراد معتاد زیاد است