مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-07ورزشي

در انتظار رأی کمیته استیناف هستیم/نمی دانیم در لیگ برتر شرکت می کنیم یا لیگ یک


موسس و مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال بخصوص کمیته استیناف درخواست داریم هر چه سریعتر جواب کتبی خود را به باشگاه آذرخش اعلام کنند تا وضعیت این تیم مشخص شود.

- ایسنا/هرمزگان موسس و مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال بخصوص کمیته استیناف درخواست داریم هر چه سریعتر جواب کتبی خود را به باشگاه آذرخش اعلام کنند تا وضعیت این تیم مشخص شود.

حسین احمدی سرخونی روز گذشته(17 شهریورماه) در حاشیه حضور در تمرینات تیم فوتسال آیندگان، در جمع خبرنگاران افزود: تعامل این دو باشگاه می تواند به فوتسال استان کمک کند که بنده به نمایندگی از مجموعه آذرخش بندرعباس در کنار باشگاه آیندگان هرمزگان حضور خواهم داشت.

وی در خصوص شرایط کنونی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بیان کرد: متاسفانه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هنوز رای قطعی خود را در خصوص اعتراض باشگاه آذرخش به مسابقه با شهروند ساری اعلام نکرده است.

موسس و مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه سرنوشت آذرخش مشخص نیست که باید در لیگ برتر باشد یا در لیگ دسته اول کار کند، اضافه کرد: با وجود اینکه دروازبان تیم شهروند ساری با صدور رای کمیته انظباطی مقابل آذرخش بندرعباس محروم شده بود اما در مسابقه با آذرخش این دروازبان به میدان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتظار رأی کمیته استیناف هستیم/نمی دانیم در لیگ برتر شرکت می کنیم یا لیگ یک

در انتظار رأی کمیته استیناف هستیم/نمی دانیم در لیگ برتر شرکت می کنیم یا لیگ یک