مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-07اقتصادي

پروژه 106 واحدی مسکن بسیجیان سرخه در انتظار گازرسانی


خریداران پروژه 106 واحدی مسکن بسیجیان سرخه مدت هاست که در انتظار اتمام این پروژه هستند؛ اما هنوز موانعی بر سر راه مالکان برای سکونت وجود دارد که یکی از آنها گازکشی این پروژه است.

- محمدرضا کاشی، رییس اداره گاز شهرستان سرخه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سرخه پیرو درخواست تعدادی از خریداران 106 واحدی مسکن بسیجیان سرخه در خصوص انجام لوله کشی و سیکل اداری گازکشی این پروژه، اظهار کرد: هزینه برآورد شده در این پروژه بالغ بر پنج میلیارد و 300 میلیون ریال بوده است که این هزینه صرف مصارفی چون خرید تجهیزات و عملیات فنی با احتساب هزینه ترمیم مسیر حفاری شد.

وی تصریح کرد: علت اصلی تأخیر در انجام پروژه عدم صدور مجوز حفاری خصوصاً در خیابان جهاد بوده است؛ اما با هدف حل این مسأله، اداره گاز شهرستان سرخه اقدام به عقد قرارداد طرح مسیر حفاری کرده و حتی در خلال انجام پروژه در جهت تسریع در عملیات، دو مرتبه طرح مربوط به گازرسانی تعویض و تغییر داده شده است؛ مسلماً این تغییر طرح، به نوبه خود زمان بر است و تعویق در ادامه کار را به همراه خواهد داشت.

رییس اداره گاز شهرستان سرخه با بیان اینکه عوامل دیگری نیز در کاهش سرعت انجام این عملیات دخیل بوده و هست، گفت: وجود مسائلی در سایت مربوط به پروژه 106 واحدی میدان 9 دی، همچون وجود نخاله های ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 106 واحدی مسکن بسیجیان سرخه در انتظار گازرسانی

پروژه 106 واحدی مسکن بسیجیان سرخه در انتظار گازرسانی