مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 03:402020-09-08اجتماعي

قم به 10 ایستگاه سنجش آلودگی هوا نیاز دارد


دیرکل حفاظت محیط زیست استان با بیان اینکه قم به 10 ایستگاه سنجش آلودگی هوا نیاز دارد، گفت: یکی از مهمترین مکان های استقرار این ایستگاه ها باید در پردیسان در نظر گرفته شود.

- ایسنا/قم دیرکل حفاظت محیط زیست استان با بیان اینکه قم به 10 ایستگاه سنجش آلودگی هوا نیاز دارد، گفت: یکی از مهمترین مکان های استقرار این ایستگاه ها باید در پردیسان در نظر گرفته شود.

محسن بهشتی امروز در جلسه کارگروه مدیریت گرد و غبار استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دریاچه نمک و حوض سلطان و پدیده گردوغبار نمکی دو معضل اساسی قم در مبارزه با فرسایش خاک است.

300 هزار هکتار از مساحت استان به کانون گرد و غبار تبدیل شده است وی با بیان اینکه 300 هزار هکتار از مساحت استان به کانون گرد و غبار تبدیل شده است، افزود: این مسئله نشان می دهد که در سال های گذشته عملکردها جزیره ای بوده و مطالعات جامعی برای رفع آن صورت نگرفته است.

معاون عمرانی استاندار قم بیان کرد: در صورت بی توجهی به پیشگیری، همزمان با مقابله با گرد و غبار کانون های جدیدی در استان شکل می گیرد، نبود نگاه مناسب به آمایش سرزمین سبب استقرار جمعیت بیش از حد در استان شده و در صورت ادامه این روند، هرچه تلاش کنیم به نتیجه نخواهیم نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم به 10 ایستگاه سنجش آلودگی هوا نیاز دارد

قم به 10 ایستگاه سنجش آلودگی هوا نیاز دارد