مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-08سياسي

فعالیت تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی رصد می شود


قاضی ویژه رسیدگی به جرایم انتخابات استان کرمانشاه با هشدار به هنجارشکنان انتخابات دور دوم استان، گفت: فعالیت تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حامد صادقی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 21 شهریورماه جاری ، اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم شریف کرمانشاه مردمی غیور شهیدپرور، قهرمان و انقلابی هستند امیدواریم این بار هم با شرکت پرشور خود در پای صندوق های رای به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و دشمنان پلید انقلاب اسلامی را مایوس کنند.

وی خطاب به کسانی که در جریان این دوره از انتخابات در عرصه فضای مجازی مطبوعات و رسانه ها فعالیت دارند، گفت: هرگونه مطالبی را که مجرمانه باشد و مطابق عناوین مجرمانه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد اگر انتشار داده شود قطعا قابل تعقیب قضایی خواهد شد.

قاضی ویژه رسیدگی به جرایم انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی رصد می شود، ادامه داد: به عنوان مثال اگر در گروه تلگرامی یا کانال تلگرامی کسی محتوای مجرمانه ای منتشر دهد که در قانون مجلس شورای اسلامی جرم تشخیص داده شود قطعا با فرد منتشر دهنده برخورد می شود و مدیر سایت یا کانال را به عنوان شری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی رصد می شود

فعالیت تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی رصد می شود