مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-08ورزشي

طرح توسعه بیمارستان امیر المومنین(ع) سمنان افتتاح می شود


فرماندار سمنان با بیان اینکه بسیاری از طرح های توسعه و عمرانی شهرستان تا پایان سال 99 به بهره برداری می رسند، گفت: طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) از جمله این طرح ها است.

- سمنان- فرماندار سمنان با بیان اینکه بسیاری از طرح های توسعه و عمرانی شهرستان تا پایان سال 99 به بهره برداری می رسند، گفت: طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) از جمله این طرح ها است.

سید عباس دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به تکمیل و افتتاح پروژه های توسعه و عمرانی و سفر رییس جمهور به سمنان تا پایان سال جاری، بیان کرد: یکی از طرح هایی که تا پایان سال افتتاح می شود، طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان است که با هدف ارتقای خدمت رسانی در حوزه سلامت و بهداشت به مردم شهرستان، صورت گرفته است.

وی مجموعه ورزشی برای جانبازان و معلولان را دیگر پروژه قابل افتتاح در شهرستان سمنان تا پایان سال 99 دانست و تصریح کرد: این پروژه در راستای ارتقای خدمت رسانی و نشاط در بین ایثارگران، جانبازان و معلولان راه اندازی خواهد شد.

فرماندار سمنان از افتتاح سالن آمفی تئاتر دانشگاه این شهرستان نیز تا پایان سال 99 خبر داد و تاکید کرد: این طرح ها همگی در زمره طرح های ملی شهرستان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه بیمارستان امیر المومنین(ع) سمنان افتتاح می شود

طرح توسعه بیمارستان امیر المومنین(ع) سمنان افتتاح می شود