مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-08سياسي

با شیوع کرونا کم ترین توجه به فعالان فرهنگی و هنری شده است


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: با شیوع کرونا و خسارت های فراوان آن کم ترین توجه به فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ها شده است.

- حسین محمودی فر  در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره به اینکه روح انقلاب اسلامی بر مبنای فرهنگ شکل گرفته است، اظهار کرد: برای حفظ استقلال و هویت فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان، باید جایگاه فرهنگی ارتقاء یابد و نگاه به فرهنگ از یک جایگاه سرگرمی و تفننی خارج شود.

وی با تاکید بر اینکه توجه به توسعه فرهنگی از ضروریات کشور است، بیان کرد: قطعا هرگونه تغییر در روند توسعه کشور بدون اتکا و توسعه فرهنگی و هنری امکان پذیر نیست و اگر امکان پذیر باشد قطعا پایدار نمی شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات فرهنگی محدود است و پاسخگوی نیازهای حوزه فرهنگ نیست، افزود: با این حال خوشبختانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه رتبه اول اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

محمودی فر برگزاری جشنواره های متعدد فرهنگی و هنری منطقه ای و استانی شامل شعر عاشورایی، عطر یاس، فیلم 120 ثانیه، تئاتر فجر، تئاتر دفاع مقدس، شعر و موسیقی محلی را از جمله برنامه شاخص فرهنگی و هنری در طول سال دانست و گفت: بازسازی فرهنگسرا پس از 30 سال از زمان احداث، ساخت ساختمان بلک باکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شیوع کرونا کم ترین توجه به فعالان فرهنگی و هنری شده است

با شیوع کرونا کم ترین توجه به فعالان فرهنگی و هنری شده است