مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-08سياسي

وکیل باید کاشف حجاب قاضی از حقیقت باشد


رییس کل دادگستری استان یزد با بیان این که وکیل باید کاشف حجاب قاضی از حقیقت باشد، تاکید کرد: وکلا بالاترین استانداردهای امانت، صداقت و عدالت را سرلوحه کارشان قرار دهند.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با بیان این که وکیل باید کاشف حجاب قاضی از حقیقت باشد، تاکید کرد: وکلا بالاترین استانداردهای امانت، صداقت و عدالت را سرلوحه کارشان قرار دهند.

غلامعلی دهشیری روز گذشته در نشست با جمعی از وکلای پیشکسوت استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 17 شهریور با اشاره به نقش و جایگاه وکلا در جامعه، گفت: وکیل باید کاشف حجاب قاضی از حقیقت باشد و تمام زوایای مغفول و پوشیده پرونده را برای قاضی روشن کند تا امکان احقاق حق و اجرای عدالت آسان شود و اگر این جایگاه به معنای واقعی تحقق پیدا کند، بسیاری از مسائل حوزه وکالت هم حل خواهد شد.

وی با تجلیل و تقدیر از زحمات مؤسسان و بنیانگذاران کانون وکلا در استان، اظهار کرد: تشکیل کانون وکلا در استان یزد دستاوردهای بسیاری را برای مردم استان و به ویژه جامعه وکلای و حقوقی استان به همراه داشت.

دهشیری تصریح کرد: کانون وکلای یزد اکنون به نهال تنومندی تبدیل شده است که باید با استفاده از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان این حوزه آن را بیش از پیش تقویت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل باید کاشف حجاب قاضی از حقیقت باشد

وکیل باید کاشف حجاب قاضی از حقیقت باشد