مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-08اقتصادي

اجرای طرح جدید کاتاب در دیوار حفاظتی پلدختر/ ایجاد فازدوم نیاز به رفع معارض دارد


معاون فنی اجرایی شرکت سامان محیط گفت: 300 متر دوم از فاز دوم دایک حفاظتی شهر پلدختر در منطقه سازمانی ها با طرح جدید کاتاب اجرا می شود.

- کاظم انصاری امروز در حاشیه بازدید از دیواره ساحلی پلدختر در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فاز دوم دایک حفاظتی شهر پلدختر به طول 600 متر پس از محدوده ورزشگاه این شهر مجدد به شرکت سامان محیط ابلاغ شده که در2مرحله  300 متری اجرامی شود.

  وی آغاز به فعالیت پروژه 300 متر دوم فاز دوم دایک حفاظتی پلدختر را منوط به رفع معارض دانست و افزود: 300 متر اول فاز دوم دایک حفاظتی شهر پلدختر در ضلع غربی در حال اجرا می باشد که از 25 قسمت آن، 16 پارت  اجرا شده است.

معاون فنی اجرایی شرکت سامان محیط گفت: برای آغاز به کار اجرای این 300متر دوم این پروژه، مکاتبات زیادی با فرماندار پلدختر و حتی استانداری لرستان صورت گرفته است.

وی  افزود: 300 متر دوم این فاز با توجه به نظر مشاور پروژه به دلیل عریض بودن بستر رودخانه که در این قسمت حالت سیلابی ندارد، به صورت شیب دار و طرح جدید کاتاب برای آن اجرا می شود.

انصاری به فاز اول حفاظتی دیوارحفاظتی شهر پلدختر اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت این پروژه پس از سیل فروردین 1398  در خرداد ماه سال گذشته ازسوی مجموعه شرکت سامان محیط در 2بخش غربی و شرقی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جدید کاتاب در دیوار حفاظتی پلدختر/ ایجاد فازدوم نیاز به رفع معارض دارد

اجرای طرح جدید کاتاب در دیوار حفاظتی پلدختر/ ایجاد فازدوم نیاز به رفع معارض دارد