مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-08اقتصادي

تجهیز سی وپنج کتابخانه عمومی تهران به تجهیزات به روز


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران از تجهیز 35 کتابخانه عمومی شهر تهران به رایانه و تجهیزات به روز با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی ناصری طاهری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران گفت: به تازگی همزمان با هفته دولت، برای تأمین و روزآمدسازی تجهیزات و فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات نرم افزاری کتابخانه های عمومی، 35 دستگاه رایانه و 13 دستگاه لپ تاپ با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال خریداری و در سطح کتابخانه های عمومی و سیار استان تهران توزیع شد.

وی افزود: پس از بررسی وضعیت کتابخانه های استان و کارشناسی انجام شده نیازهای حوزه فناوری اطلاعات کتابخانه های عمومی استان، شناسایی شد و بر اساس اولویت کتابخانه های عمومی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهیه و توزیع شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران با اشاره به ادامه طرح بازسازی زیرساخت های فناوری اطلاعات کتابخانه های عمومی استان گفت: تجهیز و نوسازی زیرساخت های الکترونیک کتابخانه ها از برنامه های مهم کتابخانه های عمومی است و با توجه به شناسایی نیاز کتابخانه ها و بر اساس اولویت، این اقدام ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز سی وپنج کتابخانه عمومی تهران به تجهیزات به روز

تجهیز سی وپنج کتابخانه عمومی تهران به تجهیزات به روز