مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-08اقتصادي

سهام نیروگاه رامین واگذار یا به بازار بورس عرضه می شود؟


تجمع چند روز گذشته کارکنان نیروگاه رامین اهواز در اعتراض به واگذاری این شرکت به بخش خصوصی نگرانی هایی را در بین کارکنان این شرکت و افکار عمومی به وجود آورد.

- بر اساس این گزارش، تجربه واگذاری بنگاه های بزرگ اقتصادی در خوزستان نشان داده است زمان زیادی از واگذاری ها نمی گذرد که شاهد تجمع و نارضایتی نیروی انسانی همان شرکت ها به دلیل اخراج عده ای از کارکنان همان شرکت با هدف تعدیل نیرو، تعویق حقوق کارکنان، غیر فعال شدن خطوط تولید یا واحدهای تولیدی و.

هستیم.

15 تا 20 درصد سهام نیروگاه رامین به بازار بورس عرضه می شود در همین رابطه ابوالقاسم شمسی جامخانه عضو هیئت عامل و معاون قیمت گذاری و آماده سازی بنگاه ها سازمان خصوصی سازی  در گفت وگو با خبرنگار فارس نیز اظهار کرد: نیروگاه رامین در فهرست واگذاری وجود دارد اما قرار نیست نیروگاه رامین  به صورت جداگانه واگذار شود.

  وی افزود: مقرر شد کلیه نیروگاه ها در کشور (23  نیروگاه و شرکت مدیریت تولید برق) به شکل هلدینگ نیروگاهی دربیایند که برای هر کدام از این هلدینگ های نیروگاهی حدود 15 تا 20  درصد پذیرش و عرضه اولیه انجام شود.

عضو هیئت عامل و معاون قیمت گذاری و آماده سازی بنگاه ها سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه کنترل نیروگاه رامین نیز به مانند شرکت حفاری دست دولت می ماند، گفت: واگذاری نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام نیروگاه رامین واگذار یا به بازار بورس عرضه می شود؟

سهام نیروگاه رامین واگذار یا به بازار بورس عرضه می شود؟