مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-08سياسي

از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج پس از 3 هفته


پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به یاسوج پس از وقفه سه هفته ای از 26 شهریورماه از سر گرفته می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه یاسوج گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به یاسوج پس از وقفه سه هفته ای از 26 شهریورماه از سر گرفته می شود.

علی محسنیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه این وقفه بعلت محدودیت های ناوگان صورت گرفت، افزود: در پی پیگیری استاندار استان و اعلام شرکت هواپیمایی ماهان و رفع مشکلات پیش آمده، پروازهای هفتگی این شرکت از روز چهارشنبه 26 شهریور ماه 99 از سر گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه پروازهای تهران-یاسوج و بلعکس طبق روال قبل است، اظهارکرد: این پروازها روزهای شنبه ساعت 11 و 30 پرواز از تهران به یاسوج و ساعت 13 و 50 دقیقه همان روز از یاسوج به تهران انجام می شود.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: همچنین پرواز روزهای چهارشنبه در ساعت 12 و 30 از تهران به یاسوج و 14 و 50 دقیقه از یاسوج به سمت تهران خواهد بود.

محسنیان با بیان اینکه همچنان در هر هفته دو پرواز در فرودگاه یاسوج انجام می شود، تصریح کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایر دو سه پرواز آزمایشی با استفاده از ناوگان ATR و ایرباس 319 خودش به این فرودگاه انجام داد و مستمر پیگیر پاسخ از طرف شرکت هواپیمای هما هستیم اما در اخرین پیگیری ها اعلام کردند که هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج پس از 3 هفته

از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج پس از 3 هفته