مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-08سياسي

نمایشگاه «اقتدار 40» در سمنان برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان گفت: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان «اقتدار 40» از سی و یکم شهریورماه 99 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برپا می شود.

- سمنان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان گفت: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان اقتدار 40 از سی و یکم شهریورماه 99 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی صبح سه شنبه در جلسه بررسی و هماهنگی برگزاری نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه نمایشگاه اقتدار 40 در سمنان برگزار می شود، بیان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس از آخرین روز تابستان میزبان علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت در این نمایشگاه است.

وی ضمن بیان اینکه نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس با نام اقتدار 40 در ایام هفته دفاع مقدس با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس برپا می شود، بیان کرد: این نمایشگاه یکی از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در سراسر کشور و استان سمنان است.

آشنایی با دستاوردهای دفاعی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان بیان کرد: اقتدار 40 در قالب 23 غرفه به میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان با حضور سازمان ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «اقتدار 40» در سمنان برگزار می شود

نمایشگاه «اقتدار 40» در سمنان برگزار می شود