مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-08سياسي

تحمیل هزینه های سنگین به مدیریت شهری درپی رشد افقی در غرب تهران


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم اتخاذ رویکرد TOD در برنامه ریزی شهری گفت: رشد افقی شهر تهران در سمت غرب هزینه های سنگینی از جمله در حوزه انتقال زیرساخت ها و توسعه حمل و نقل عمومی به مدیریت شهری تحمیل کرده است.

- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم اتخاذ رویکرد TOD در برنامه ریزی شهری گفت: رشد افقی شهر تهران در سمت غرب هزینه های سنگینی از جمله در حوزه انتقال زیرساخت ها و توسعه حمل و نقل عمومی به مدیریت شهری تحمیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهربانو امانی در جلسه امروز(سه شنبه) شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: یکی از چالش های مهم منطقه 22 حمل و نقل عمومی است، بر اساس ارزیابی انجام شده در منطقه 22 شهروندان برای تامین حداقل نیازهای خود باید از خودرو استفاده کنند در حالی که رویکرد شورای پنجم توسعه شهری مبتنی بر حمل و نقل عمومی بوده است.

وی افزود: منطقه 22 به دلیل عدم اختلاف کاربری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سفر در ساعات اوج صبح و بعدازظهر است و این موضوع به همراه ضعف شبکه حمل و نقل عمومی در منطقه بیشترین فشار به شبکه ارتباطی را در ساعات اوج تحمیل می کند.

وی ادامه داد: توزیع نامتوازن و پر تعداد مال های بزرگ در منطقه 22 نه تنها مشکلی از ساکنین منطقه حل نمی کند، بلکه به شدت خودرو محوری را در منطقه تشدید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحمیل هزینه های سنگین به مدیریت شهری درپی رشد افقی در غرب تهران

تحمیل هزینه های سنگین به مدیریت شهری درپی رشد افقی در غرب تهران