مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-08دانش

دعوت از خیران جهت کمک به خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان ملکان


رییس شبکه ی بهداشت و درمان ملکان، علت نبود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان فارابی این شهرستان را تشریح و از خیران جهت کمک به خرید این دستگاه دعوت کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شبکه ی بهداشت و درمان ملکان، علت نبود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان فارابی این شهرستان را تشریح و از خیران جهت کمک به خرید این دستگاه دعوت کرد.

مسعود باقری در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: سال گذشته به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز، قراردادی با هیات امنای ارزی برای کمک به تمامی شهرهای دارای بیمارستان که فاقد دستگاه سی تی اسکن بودند، بسته شد.

وی افزود: دستگاه های سی تی اسکن با تامین اعتبار و به تدریج در شهرهایی که این دستگاه را ندارند، تامین می شود و در مورد شهرستان ملکان هم منتظر تامین اعتبار هستیم.

وی ادامه داد: جا دارد از خیران عزیزی که توان کمک کردن دارند، بخواهیم ما و شهرستان های نیازمند را در این عرصه یاری کنند، چرا که تامین اعتبار زمانبر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باقری در خاتمه خاطرنشان کرد: تامین حدود 14 دستگاه سی تی اسکن برای شهرستان های مختلف استان، زمانبر بوده و کمک خیران می تواند سرعت بیشتری به خریداری دستگاه ببخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از خیران جهت کمک به خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان ملکان

دعوت از خیران جهت کمک به خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان ملکان