مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-08سياسي

کاهش 17 درصدی ورودی پرونده ها به دادسرای یزد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: با تکیه بر اقدامات مدیریتی و تغییر در برخی از روندهای اجرایی، ورودی پرونده ها به دادسرای مرکز استان 17 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حدادزاده صبح امروز در دیدار مجموعه معاونین دادسرای یزد با رییس کل دادگستری استان یزد اظهار داشت: این کاهش که در مدت پنج ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رخ داده است، موجب ساماندهی برخی از امور و خلوت تر شدن راهروهای دادسرا و ارتقا خدمات قضایی به مردم شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از پرونده های تصادف غیر فوتی که با رضایت طرفین همراه بود به شورای حل اختلاف ارجاع شد و برخی از جرایم خُرد و پرتکرار نیز بدون ثبت و ورود به سیستم مدیریت پرونده حل و فصل شد.

دادستان یزد با اشاره به استفاده از کارکنان با تجربه و اثرگذار در دادسرا بیان کرد: نگاه به مسائل مطروحه مردم در دادسرا یک نگاه صرف قضایی نیست و سعی شده با استفاده از کارکنان با تجربه دادسرا برخی از پرونده ها را خارج از فرایند قضایی با صلح و سازش حل و فصل کرد.

وی کاهش ورودی پرونده به دادسرا را مؤثر در افزایش بهره وری و رضایتمندی مردم دانست و تصریح کرد: جلوگیری از ورود پرونده های خُرد و کم اهمیت، و ایجاد صلح در برخی دیگر از دعاوی قابل سازش، فضای بهتری را برای مقام قضایی فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 17 درصدی ورودی پرونده ها به دادسرای یزد

کاهش 17 درصدی ورودی پرونده ها به دادسرای یزد