مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-08ورزشي

توسعه ورزش همگانی با حمایت همه دستگاه ها امکان پذیر است


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اگر مصمم به توسعه ورزش همگانی در جامعه هستیم، تحقق این موضوع در گرو حمایت همه دستگاه ها از جمله شورای اسلامی شهرها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خلیلی قبل از ظهر سه شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تحریم ها همانند بسیاری از بخش ها بر عرصه ورزش نیز تأثیرات خود را گذاشته است، افزود: همین مسئله باعث شده است تا بسیاری از پروژه های ورزشی علی رغم پشت سر گذاشتن ماه ها از کلنگ زنی شان، کماکان به دلیل کمبود منابع مالی، نیمه تمام باقی بماند.

وی با یادآوری اینکه فارغ از مشکلاتی که در بحث تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی داریم، دغدغه دیگر این بخش، کمبود نیروی انسانی در این بخش است، تصریح کرد: یکی از ملزومات حوزه ورزش در زمینه زیرساخت ها، بحث نگه داری از اماکن ورزشی است که کمبود نیروی انسانی در استان ها باعث به وجود آمدن مشکلاتی در این زمینه شده است.

خلیلی با اشاره به اینکه درآمدهای ورزشی هر شهرستان در همان منطقه هزینه می شود، ادامه داد: علی رغم مشکلاتی که در حوزه منابع مالی طی سال های اخیر داشتیم، تلاش کردیم حمایت ها از هیئت های ورزشی به ویژه در سطح شهرستان ها به عمل آید؛ چرا که معتقدیم استعدادهای زیادی در این مناطق وجود دارد که باید به این ظرفیت ها بها دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش همگانی با حمایت همه دستگاه ها امکان پذیر است

توسعه ورزش همگانی با حمایت همه دستگاه ها امکان پذیر است