مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-08سياسي

تدوین برنامه هفتم توسعه اولین موضوع «جمع سپاری» مجمع تشخیص است


رییس مرکز مطالعات راهبردی مجمع گفت: اولین موضوع جمع سپاری ما از طریق درگاه اینترنتی najm.

cfss.

ir و با موضوع مشارکت در تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میثم مظفر رییس مرکز مطالعات و بررسی های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از بررسی و تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در سامانه نجم خبر داد.

متن این یادداشت اینستاگرامی به شرح زیر است: ایده و راهکاری نو در امر سیاست پژوهی و اعمال مدیریت پژوهش با عنوان جمع سپاری موضوعی که در حکمرانی امروز بسیار مهم و ضروری است و باتوجه به پیچیدگی های موضوعات و ابعاد مختلف مسائل و ذینفعان متعدد، دخیل کردن زوایای فکری و گرایشی گوناگون می تواند مفید باشد.

ما در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای انجام ماموریت های این نهاد به ویژه در امر تدوین سیاست های کلی نظام، از طریق طراحی سامانه نجم: نظام جمع سپاری مجمع، زمینه ای را ایجاد کردیم که بتوانیم از ظرفیت های مراکز علمی، نخبگان، تجارب مدیران، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها در کنار نظرات عموم مردم از طریق رویکرد جمع سپاری بهره مند شویم.

مفهوم جمع سپاری (Crowd Sourcing) مفهوم جدیدی است که معنای آن از مشارکت عمومی گرفته شده است و در بسیاری از کشورهای جهان پا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه هفتم توسعه اولین موضوع «جمع سپاری» مجمع تشخیص است

تدوین برنامه هفتم توسعه اولین موضوع «جمع سپاری» مجمع تشخیص است