مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-08اقتصادي

توسعه اشتغال روستایی کهگیلویه وبویراحمد/تخصیص تسهیلات 100میلیاردی


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توسعه اشتغال روستایی با ظرفیت تسهیلات کم بهره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کلانتری پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: طی دیداری با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری مقرر شد تخصیص یکهزار و 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی با بهره کم به استان را داشته باشیم.

کلانتری هدف از این دیدار را طرح مشکلات مناطق روستایی و کم برخوردار استان دانست و بیان کرد: همچنین تخصیص اعتبار عمرانی در این راستا را از دیگر موارد طرح شده بود.

وی با بیان اینکه انتظار می رود جهت اجرای پروژه های عمرانی در فصل راه، آب، فرهنگی، آموزش و پرورش، تولید و اشتغال روستایی مناطق محروم و کم برخوردار استان اعتبار ویژه تخصیص داده شود، گفت: در خصوص اقدامات انجام شده و نیازهای اعتبارات تکمیلی پروژه های مناطق مورد اشاره پیشنهاداتی مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه خواستار نشست مشترکی با حضور استاندار، مجمع نمایندگان استان با جهانگیری معاون اول ریاست جمهور و وزرای ذیربط در دفتر معاون اول یا هدف بررسی مشکلات مناطق روستایی و کم برخوردار و اختصاص اعتبارات و تسهیلات مناسب تر به استان شدیم، گفت: این موضوع مورد استقبال معاون مناطق محروم ریاست جمهوری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اشتغال روستایی کهگیلویه وبویراحمد/تخصیص تسهیلات 100میلیاردی

توسعه اشتغال روستایی کهگیلویه وبویراحمد/تخصیص تسهیلات 100میلیاردی