مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-08سياسي

حق الناس دانستن رای مردم نقشه راه در برگزاری انتخابات دور دوم است


فرماندار دالاهو نقشه راه در برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی را حق الناس دانستن رای مردم اعلام کرد و گفت: 55 صندوق برای حوزه شهرستان دالاهو در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کرم محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه، نقشه راه در برگزاری انتخابات  دور دوم مجلس شورای اسلامی را حق الناس دانستن رای مردم اعلام کرد و اظهار داشت: نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای باید بی طرفی را رعایت کنند.

وی با اعلام آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات، ادامه داد: 55 صندوق برای حوزه شهرستان دالاهو با بخش های گهواره مرکزی و سه شهر کرند، ریجاب و گهواره در نظر گرفته شده است.

فرماندار دالاهو تصریح کرد: اعضای صندوق مشخص و تمام مقدمات انجام شده و کاملا برای برگزاری انتخابات سالم از نظر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و هم سلامت انتخابات آماده هستیم.

وی از مردم اهل حق، اهل سنت و شیعه شهرستان خواست با حضور باشکوه در پای صندوق های رای در روز جمعه 21 شهریورماه سرنوشت خود را تعیین کنند و گفت: مطمئنا اگر نمایندگان با رای بالاتر مردمی به مجلس بروند در مرکز قانون گذاری کشور می تواند از حق آن ها دفاع کند.

انتهای پیام/پ  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق الناس دانستن رای مردم نقشه راه در برگزاری انتخابات دور دوم است

حق الناس دانستن رای مردم نقشه راه در برگزاری انتخابات دور دوم است