مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-08اقتصادي

اجرای 75 هزار هکتار عملیات آبخیزداری طی 2 سال در درمیان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری درمیان اظهار کرد: طی دو سال گذشته در شهرستان درمیان 75 هزار هکتار عملیات آبخیزداری اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری درمیان اظهار کرد: طی دو سال گذشته در شهرستان درمیان 75 هزار هکتار عملیات آبخیزداری اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

علی مرادی، امروز سه شنبه 18 شهریور به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: اجرای پروژه های آبخیزداری در شهرستان توانست از بروز سیلاب های مخرب جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مطالعات تفضیلی آبخیزداری در 11 حوزه که سطحی معادل 123 هزار هکتار از وسعت شهرستان را شامل می شود انجام شده و در صورت اجرای کامل پروژه ها، منجر به تحول بخش کشاورزی شهرستان خواهد شد.

مرادی ادامه داد: سطح تحت پوشش عملیات آبخیزداری در دو سال اخیر 75 هزار هکتار را شامل می شود که این اقدامات در سطح شهرستان اجرایی شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری درمیان با بیان اینکه از محل صندوق توسعه ملی اعتبارات خوبی به حوزه آبخیزداری تعلق گرفت، گفت: مهار سیلاب، تغذیه سفره های زیر زمینی و تقویت پوشش گیاهی مهم ترین تاثیرات آبخیزداری است؛ بنابراین اجرای پروژه های تاثیرگذار زیادی در دستور کار قراردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 75 هزار هکتار عملیات آبخیزداری طی 2 سال در درمیان

اجرای 75 هزار هکتار عملیات آبخیزداری طی 2 سال در درمیان