مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-08پزشكي

نتیجه تجمعات و سفرهای دهه اول شهریور دارد خود را نشان می دهد


دبیر ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی دو روز گذشته تعداد بیماران کرونایی استان افزایش داشته است.

- ایسنا/البرز دبیر ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی دو روز گذشته تعداد بیماران کرونایی استان افزایش داشته است.

علیرضا سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه طی دو روز گذشته شاهد افزایش آمار پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های استان بودیم که این نتیجه بی توجهی مردم به هشدارهای ستاد کرونا مبنی بر خودداری از سفرهای غیر ضروری و اجتناب از حضور در تجمعات در تعطیلات دهه اول محرم است.

وی ادامه داد: با توجه به خستگی پرسنل بهداشت و درمان امیدواریم شرایط از وضعیت کنونی بدتر نشود تا در کیفیت خدمات رسانی به بیماران با مشکل مواجه نشویم.

این مسئول با بیان اینکه به نظر می رسد شیوع کرونا در البرز و استان تهران شکل سینوسی داشته باشد، افزود: کم و زیاد شدن تعداد بیماران رابطه مستقیمی با رفتار مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی دارد.

سلیمانی اضافه کرد: اگر می خواهیم در ماه های آینده که هوا سرد می شود و شاهد شیوع آنفلوآنزا هم خواهیم بود با مشکل مواجه نشویم، باید استفاده از ماسک، شستشوی مدام دست ها و حفظ فاصله اجتماعی را رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه تجمعات و سفرهای دهه اول شهریور دارد خود را نشان می دهد

نتیجه تجمعات و سفرهای دهه اول شهریور دارد خود را نشان می دهد