مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-08اجتماعي

سیستمی شدن پرداخت کرایه تاکسی در شیراز تا 3 ماه دیگر


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در حالی اعلام کرد که تاکسی های در این کلانشهر طی سه ماه آینده به سیستم پرداخت کرایه غیر نقدی مجهز خواهد شد که در سال های گذشته مسئولانی در سازمان تاکسیرانی و مجموعه شهرداری شیراز نسبت به تجهیز این بخش از ناوگان حمل .

- ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در حالی اعلام کرد که تاکسی های در این کلانشهر طی سه ماه آینده به سیستم پرداخت کرایه غیر نقدی مجهز خواهد شد که در سال های گذشته مسئولانی در سازمان تاکسیرانی و مجموعه شهرداری شیراز نسبت به تجهیز این بخش از ناوگان حمل و نقل عمومی به تاکسیمتر وعده داده بودند.

مجبتی زوربخش سه شنبه 18 شهریور و بعد از آنکه مصوبه شورای شیراز مبنی بر افزایش قابل توجه کرایه تاکسی خصوصا در بخش تاکسی گردشی، اجرایی و انتقاداتی در خصوص باقیماندن مشکل نبود پول خُرد مطرح شد، در یک کنفرانس خبری بیان کرد: افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به افزایش نرخ بنزین و سایر هزینه ها و منطبق بر محاسبات کارشناسی مصوب شده است.

معاون شهرداری شیراز با بیان اینکه نصب برچسب اعلام نرخ های جدید در خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی، الزامی است، ادامه داد: تلاش شده افزایش نرخ ها به گونه ای باشد که بتوانیم رضایت نسبی شهروندان را جلب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستمی شدن پرداخت کرایه تاکسی در شیراز تا 3 ماه دیگر

سیستمی شدن پرداخت کرایه تاکسی در شیراز تا 3 ماه دیگر