مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-08سياسي

منطقه 22 یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سفر در ساعات اوج


ضعف شبکه حمل و نقل عمومی در منطقه 22 بیشترین فشار را به شبکه ارتباطی را در ساعات اوج تحمیل می کند.

- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ضعف شبکه حمل و نقل عمومی در منطقه 22 بیشترین فشار را به شبکه ارتباطی را در ساعات اوج تحمیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش نماینده شورایاری منطقه 22 با اشاره به اینکه یکی از چالش های مهم منطقه 22 حمل و نقل عمومی است، و اهالی این منطقه برای تأمین حداقل نیازهای خود باید از خودرو استفاده کنند گفت: این در حالی است که رویکرد شورای پنجم توسعه شهری مبتنی بر حمل و نقل عمومی بوده است.

امانی با بیان اینکه ضعف شبکه حمل و نقل عمومی در منطقه بیشترین فشار را به شبکه ارتباطی را در ساعات اوج تحمیل می کند، ابراز داشت: منطقه 22 به دلیل عدم اختلاف کاربری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سفر در ساعات اوج صبح و بعدازظهر است.

وی گفت: توزیع نامتوازن و پر تعداد مال های بزرگ نه تنها مشکل ساکنین منطقه حل نکرده که به شدت خودرو محوری را در منطقه تشدید کرده است.

امانی با ابراز تأسف از اینکه منطقه 22 می توانست نمونه شهرسازی مدرن و انسان محور باشد، اظهار داشت: به خاطر رویه بساز و بندازی و سواستفاده ها این منطقه با مشکلات جدی روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه 22 یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سفر در ساعات اوج

منطقه 22 یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سفر در ساعات اوج